уторак, 17. март 2015.

Zašto blog?

Dobro došli na moj blog! 
Ovo je moj prvi post i u njemu ću ukratko objasniti zašto sam odlučila da pokrenem blog.
Zahvaljujući internetu otkrila sam bezgraničan svet hobija i lepih stvari. Mnogo toga mi se dopada, a pošto je nemoguće baviti se svim onim što me zanima, dovoljno mi je da makar slike gledam i uživam u nečijim lepim radovima. Pa sam poželela da i ja na taj način predstavim svoje radove. 
Za početak će to biti heklane igračke. 

Neka prva slika na ovom blogu bude ono što sam poslednje uradila - heklani sneško kao poklon za moju bebicu. 




Sneška sam počela da heklam u Betaniji! Bebac nas je iznenadio mesec dana ranije pa me uhvatio nespremnu, ja sam imala u planu da mu poklon napravim pre rođenja. Ali taman sam na lep i kreativan način ispunila vreme provedeno u porodilištu. Evo još par sličica.





Želim da ovaj prvi post posvetim onima koji imaju zaslugu za rađanje mog hobija i pokretanje bloga. Pokušaću da ih nabrojim hronološki.
Mama, sestra i baka. Njihovi vezeni i heklani stolnjaci i miljei mi uvek izmame osmeh i lepo raspoloženje.
Moj suprug. Od početka ima strpljenje i razumevanje za večiti džumbus na stolu, pun konaca i šema. I kada uđem u radnju da kupim jedan konac a izađem sa tri, četiri...
Gospođa Merima. Moja opčinjenost amigurumijem je počela od dana kada sam nju videla u emisiji Azbuka roditeljstva gde je predstavila svoje heklane igračke i istog momenta sam poželela da i ja to naučim da radim.
Svi oni koji na internetu nesebično ostavljaju besplatne šeme za izradu igračaka. Među njima bih izdvojila Vanju. Njeni radovi su prelepi, njene lutkice su mi omiljene. 
Svi oni koji na Youtube postavljaju besplatna video uputstva. 
Ivana. Ona se ne bavi heklanjem već prelepom tehnikom quilling (tehnika izrade raznih stvari od papirnih trakica). Ovaj blog i stranica na fejsbuku su pokrenuti zahvaljujući njenim savetima.
Drugarice Milica, Ivana i Dragana. Malo sam ih gnjavila oko imena bloga. 

Hvala vam što ste svratili i izdvojili malo svog vremena.
Pozdravljam vas.
Jovana


13 коментара:

  1. Seko sve najbolje i samo lepe, vedre, nasmejane i šarene stvari ti želim na tvom Blog.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Jovana, dobro nam došla u svet blogera :-) Meni su ove lutkice skroz zanimljive, jedva čekam da nam pokažeš i ostale radove!! Sneško je pre presladak :-) Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na dobrodošlici, ništa bez tebe ne bi bilo ovako brzo i relativno lako. Hvala i na komplimentima. :)

      Избриши
  3. Dobro nam dosla. Pozivam te kod mene na blog da predstavis svoj blog na EX YU blog party-ju koji je trenutno aktivan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na dobrodošlici i pozivu. Samo sam na brzinu bacila pogled na tvoj blog, pa one slike su fantazija!!! A sad idem da pogledam sve to malo detaljnije dok mi dečica spavkaju. :)

      Избриши
  4. Dobrodošla među blogere! :)
    Sneško je fantazija! Kreativnost i umeće očigledno ne manjka. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala. Samo sam sa vremenom u manjku, ali biće i toga kad dečaci malko porastu. A do tada imam taman vremena da vežbam i usavršavam se. :)

      Избриши
  5. Dobrodošla u naše šarenilo :-) Ima nas raznih, sa raznim interesovanjima, nadam se da će ti prijati naše društvo! Sneško je savršen...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na dobrodošlici. ;) Kod tebe je još šarenije i raznovrsnije, svaka ti čast na svemu što umeš. Hvala na komplimentu.

      Избриши
  6. Mogu li vas zamoliti da me uputite, na kojim adresama mogu da pronadjem seme za heklane igracke ? Unapredzahvalna

    ОдговориИзбриши